23 Haziran 2014

Yoksa Siz Hala Görmediniz mi?



Uzun zamandır bloğuma eklediğim yazılar bana keyif vermemeye başlamıştı.
Yeni ürünler ekliyorum ama belli bir kategorinin altında değil, hepsi karman
çorman geliyordu gözüme. Bu yüzden de yazı yazmak istemiyordum hiç, hep
bi tembellik geliyordu ne zaman  bloğa yazı yazacak olsam :)

Neyse ki Demetcim el attı bu duruma. Aklımdaki tasarımı anlattım ona, o da
sağolsun bi dediğimi iki etmeden yaptı. Çok da güzel oldu elleri dert görmesin. 
Şimdi bakmalara doyamıyorum bloğuma. Sizce de güzel olmamış mı?

Herkese güzel haftalar diliyorum.


2 yorum:


  1. ARİKA GÖZÜKÜYOR MERVECİM,BANA DA BİR DEMET LAZIM YENİ SAYFAM İÇİN GÜLE GÜLE KULLAN CANIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım ben de çok beğendim severek de kullanıyorum bloğumu bu hali ile :)

      Sil