28 Ekim 2013

Lohusa Tacı ve Bebek Bandı


Ne zamandır aklımda yapmak istediğim bir çalışmaydı bu da.

keçe lohusa tacı

 Lohusa tacını yapmışken bir de onunla takım olarak 
bebek bandını da yapıp yayınlamak istedim.

keçe lohusa tacı

Bunu kız bebek anneleri için yaptım. 
Erkek bebekler için farklı renklerde çalışılabilir.

keçe lohusa tacı

keçe lohusa tacı

Diğer lohusa tacı modelleri için tıklayınız..


Sipariş için keceliislerdukkani@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.


Sevgiyle kalın...

10 yorum:

  1. Çok tatlı olmuşlar.ellerine sağlık canm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım yapımı kolay görünse de harfler baya uğraştırdı beni. Ama sonuca değdi.

      Sil
  2. ellerine sağlık çok şekerler

    YanıtlaSil
  3. renkler bile mutlu olmaya yetiyor aslında :)

    YanıtlaSil
  4. bunlar çok güzel olmuş.Bloğuma da hoşgeldinizzzzz:))))

    YanıtlaSil
  5. REnkler çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin gibi zevkli birinden böyle yorumlar duymak ne güzel Mehtap Hanım ben de size saygılarımı sunuyorum.

      Sil
  6. ücretının ögrenebılırmıyım

    YanıtlaSil